Velocity Stacks
Στην ελληνικήν τα έχουμε ακούσει και χωνάκια, βεντούρια, χοάνες κτλ.
Η ονομασία δεν παίζει ρόλο, τεχνικά όμως για το ευρύ κοινό θα λέγαμε ότι είναι ένας αγωγός (σωλήνας) που ευθυγραμμίζει και αλλάζει την ταχύτητα, την ποσότητα και την ροή του αέρα που εισχωρεί στην εισαγωγή ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα, που βοηθώντας τον παράλληλα - εάν χρειάζεται - και από τη διαχείριση καυσίμου (ποσότητα καυσίμου) μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα.
Ακούγεται απλό αλλά πιστέψτε με είναι αρκετά σύνθετο και απαιτεί αρκετή δουλειά, γνώση, εμπειρία και πολλές δοκιμές σε σωστά διαγνωστικά μηχανήματα για να μπορείς να δεις αν τα αποτελέσματα είναι αυτά που πρέπει.
Ενδεικτικά θα σας πω, σε μια μοτοσυκλέτα μπορεί να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε 4 και 5 διαφορετικά velocities για να πάρουμε ένα σωστό αποτέλεσμα, που πολλές φορές μπορεί και να μην έρθει ποτέ και ο λόγος είναι ότι από το εργοστάσιο είναι κατασκευασμένα να είναι σχεδόν τέλεια.
Το 1994 πρωτοσχεδίασα και κατασκεύασα velocity για ένα ΧΤ600 '89 και για ένα FZR1000 EXUP που μου ζητήθηκαν. Μετά από πολλές δοκιμές πάνω στο δυναμόμετρο το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό!! Από τότε μέχρι σήμερα έχουμε κατασκευάσει για παρά πολλά μοντέλα αλλά όχι για όλα.
Η αναφορά αυτή γίνεται λόγο αρκετών μηνυμάτων που έχουμε στο εάν υπάρχουν velocity για διάφορα μοντέλα και εάν αυτά αποδίδουν σωστά.
Θα ήθελα λοιπόν να ξέρετε ότι για κάθε μοντέλο που κατασκευάζουμε απαιτείται αρκετός χρόνος σχεδιασμού, κατασκευής και δοκιμών με τα καλύτερα υλικά ώστε το αποτέλεσμα να είναι εγγυημένο στην αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής.
Εάν αυτό δεν επιτευχθεί απλά δεν βγαίνουν στη παραγωγή.
Για τον λόγο αυτό τα Velocity Stacks της Μoto Technology είναι αποτελεσματικά και δοκιμασμένα.
Με τιμή
Χρήστος Μόνος - Moto Technology